Curiosity marketing
Wim Verhoeven merkverbeteraar

Maak mensen nieuwsgierig. Bouw aan je merk met journalistieke technieken. Schrijf een fris, oprecht en boeiend verhaal.

En als je je verhaal nu eens liet drukken?

Stel je voor. Marketing op papier. Een boekje. Een magazine. ‘Ben je gek geworden? Dit is de 21ste eeuw, man!’ Dat weet ik wel. Maar lees misschien toch even verder… 

Slappe kost over wijn

Onlangs zat er een prachtige, glanzende wijnbijlage bij een kwaliteitskrant. Op mooi papier en vol mooie wijngaarden, mooie wijnmakers en mooie crus. De adverteerders waren ongetwijfeld apetrots. Maar wàt een gemiste kans! 

De vijf harde wetten van commerciële content

Storytelling! Native advertising! Branded content! Marketeers worden steeds vaker een beetje journalist om die nieuwe, wispelturige consument te bereiken. In dit stuk vind je vijf criteria om dat écht goed te doen.